Для учасників фестивалю


Всеукраїнський благодійний культурно-науковий фонд Т.Г.Шевченка

Шевченківський національний заповідник

МІЖНАРОДНИЙ МУЗИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ "ЗАПОВІТ" 

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ФЕСТИВАЛЮ!

          З огляду на основну вимогу фестивалю: обов'язкове включення виконання «Заповіту» (на музику одного з численних композиторів або на власну) пропонуємо ознайомитися з іменами українських композиторів, які писали оригінальні твори на слова «Заповіту» а чи інтерпретували музичні твори колег:

«ЗАПОВІТ» Т. Г. Шевченка у музичній творчості українських композиторів:

            1. Авдієвський Анатолій – аранжування для народного хору а cappella.

         2. Александров Олександр – опрацювання   для   чоловічого   хору без супроводу (1959 р.).  

           3. Антонюк Валерій – для мішаного хору а cappella (2010 р.).

           4. Араратян Вааги – солоспів для голосу у супроводі ф-но (1938 р.).

      5. Барвинський Василь – кантата для чоловічого і мішаного хорів із супроводом оркестру або ф-но в чотири руки (1917 р.). Варіант для хору а cappella.

           6. Батюк Порфірій – для дитячого хору.

           7. Безшлях (Пущанський – Кривий) Терентій – опрацювання   української      народної пісні «Заповіт» для мішаного й чоловічого хорів.

           8. Білаш Олександр – з ораторії «Вишневий вітер» (1989 р.).

           9. Бойченко Петро – аранжування для мішаного хору без супроводу (Херсон).

     10. Борщ Микола – опрацювання та оркестрування для капели бандуристів ім. О. Вересая (м. Чернігів) мелодії Г. Гладкого, аранжування К. Стеценка.

    11. Бучацька-Бровар Ростислава – аранжування для голосу з літерно-цифровим позначенням партій супроводу (1969 р.).

      12. Васильченко О. – опрацювання мелодії     Г.Гладкого    для   співу у супроводі семиструнної гітари.

         13. Вербицький Михайло – для подвійного хору (мішаного і чоловічого), соліста (бас) та симфонічного оркестру (1868 р.).

         14. Верета Григорій – мелодія Г. Гладкого, опрацювання для мішаного хору а cappella.

      15. Вериківський Михайло – «Відповідь на «Заповіт» Т. Шевченка» (текст А. Лахуті в перекладі М. Рильського), 1939 р..

         16. Вілінський Микола – для хору та симфонічного оркестру (1939 р.). Ораторія 39.

       17. Гайворонський Михайло – для мішаного хору а cappella (варіант – для вокального тріо).

         18. Гвоздь Микола – опрацювання для капели бандуристів.

       19. Гладкий Гордій – первісний варіант   у    супроводі гітари (1869 – 1870 рр.). Новий варіант для чоловічого хору без супроводу.

         20. Глієр Рейнгольд – ораторія 73 «Пам'яті великого українського народного поета Т. Г. Шевченка», «Заповіт» мі мінор.

        21. Губаренко Віталій – із    симфонічної     поеми      «Пам'яті Т. Шевченка»,   мелодія Г.Гладкого (1962 р.).

         22. Давидовський Григорій – опрацювання мелодії Г. Гладкого (1926 р.).

      23. Демуцький Порфірій – для однорідного хору а cappella (опрацювання української народної пісні); варіант – для балалайки з фортепіано.

         24. Дрімцов (Дрімченко) Сергій – для мішаного хору у супроводі фортепіано.

         25. Дубравін Яков – опрацювання для чоловічого квартету без супроводу (1964 р.).

       26. Дутчак Віолетта – аранжування   для ансамблю бандуристів. Мелодія Г. Гладкого, муз. К. Стеценка.

      27. Ємець Василь – опрацювання української народної пісні для голосу у супроводі бандури.

        28. Зажитько Сергій – для соло баритону, струнних, духових, арфи, фортепіано, литавр (2020 – 21 рр.), версія для соліста баритона та фортепіано (2021 р.).

       29. Заремба Владислав – солоспів для голосу у супроводі фортепіано (Серія 11, №30); варіанти – для мішаного хору у супроводі фортепіано.

    30. Затурян Анатолій – для мішаного хору без супроводу (опрацювання української народної пісні).

      31. Захарченко Віктор – опрацювання української народної пісні для мішаного хору без супроводу.

     32. Зноско-Боровський Олександр – музична    редакція української народної пісні для двох голосів (1951 р.).

   33. Золотарьов (Куюмжі) Василь – симфонічно-хоровий цикл «Шевченківська весна, частина 5 (1929 р.).

      34. Іваноньків Богдан – мелодія Г. Гладкого, опрацювання для капели бандуристів.

      35. Кишакевич Йосип – опрацювання для мішаного хору без супроводу.

      36. Козловський Олексій – для мішаного хору а cappella (1919 р.).

      37. Колодуб Лев – опера «Поет»,   епілог      «Заповіт»   для мішаного хору з фортепіано (2005 р.).

      38. Конощенко Володимир – опрацювання для мішаного хору без супроводу (1990 р.).

     39. Корчинський Юліан – вільне перекладення мелодії Г. Гладкого для мішаного хору з супроводом фортепіано.

      40. Котко Дмитро – музична редакція мелодії Г. Гладкого, аранжування К. Стеценка.

      41. Кошиць Олександр – мелодія Г. Гладкого, аранжування для чоловічого хору.

     42. Кропива С. – гармонізація для народного хору (1963 р.).

     43. Кушніренко Андрій – для мішаного хору із супроводом оркестру (1979 р.).

     44. Лапинський Наум – мелодія Г.Гладкого, солоспів для голосу у супроводу фортепіано.

     45. Левитський Борис – для мішаного хору без супроводу (варіант – з фортепіано).

     46. Левитський (Левицький) Борис Порфирович – для дитячого хору (м. Переяслав).

     47. Левицький Михайло – аранжування для чотириголосся.

     48. Леонтович Микола - рукопис не закінчено.

     49. Лисенко Микола – соло     для  тенора  та    чоловічого хору з супроводом фортепіано (1868 р.).

    50. Людкевич Станіслав – кантата «Заповіт» (1934 р., друга редакція 1955 р.). «Заповіт» для мішаного хору а cappella (1936 р., варіанти – для чоловічого та жіночого хорів).

    51. Лятошинський Борис – кантата «Заповіт»   мішаного хору та великого симфонічного оркестру, варіант – із супроводом фортепіано.

     52. Манілов Григорій – аранжування української народної пісні для мішаного хору.

   53. Матюк Віктор – здійснив опрацювання, підготував до публікації і видав клавір хору - кантати «Заповіт» у супроводі фортепіано.

    54. Медражевський Афанасій – мелодія Г. Гладкого, гармонізація К. Стеценка, переклад для мішаного хору у супроводі фортепіано А. Медражевського.

     55. Михаць Микола – опрацювання, музична редакція та оркестрування (для виконання в супроводі симфонічного оркестру) музики М. Вербицького.

     56. Міньківський Олександр – опрацювання для капели бандуристів мелодії Г. Гладкого.

     57. Мовчан Єгор – для голосу у супроводі бандури.

   58. Мота Володимир – переклад для голосу у супроводі бандури (мелодія Г.Гладкого, гармонізація К. Стеценка).

     59. Найда Ярослав – для мішаного хору та оркестру народних інструментів.

   60. Незведський Микола – варіації на мелодію Г.Гладкого для струнного оркестру та фортепіано (2927 р.).

  61. Омельський Іполит – для чоловічого або жіночого хору без інструментального супроводу.

     62. Павлюк Василь – мелодія Г.Гладкого, аранжування для мішаного хору без супроводу.

  63. Павлюченко Станіслав – інструментування,    мелодія Г.Гладкого, аранжування Л.Ревуцького.

     64. Підгорецький Борис – аранжування для мішаного хору. ???

     65. Попадич Федір – опрацювання мелодії Г. Гладкого для мішаного хору без супроводу.

     66. Протопопов Сергій – опрацювання української народної пісні «Заповіт».

    67. Ревуцький Левко – мелодія Г. Гладкого, аранжування для однорідного (двоголосого) хору у супроводі фортепіано (1924 р.) та   для чотириголосного у супроводі фортепіано (1942 р.).

    68. Рудянський Олександр – пісня – символ   (використана в опері   «Ш лях Тараса»,  1992 р.).

    69. Садовський Євген-Орест   (США, м. Клівленд, Огайо) – для  чоловічого  хору    та баритона соло (1973 р.).

     70. Сильвестров Валентин – для солістів, 1996 р.; для солістів і хору а cappella (із циклу «Чотири піснеспіви, 2014 р.); для баритона і мішаного хору а cappella.

  71. Сичов Олександр – для чоловічого вокального ансамблю з інструментальним супроводом.

     72. Сіренко Алла – для голосу, фортепіано та скрипки чи віолончелі (1964 р.).

     73. Січинський Денис – переклад для оркестру музики М. Вербицького, 1904 р..

     74. Смеречанський Ярослав – для баса соло і чоловічого хору а cappella та баса соло і мішаного хору а cappella.

   75. Соневицький Ігор – цикл «Шевченкіана» (цикл пісень на вірші Т. Шевченка) для баритона у супроводі фортепіано.

   76. Спендіаров (Спендіарян) Олександр – мелодія Г. Гладкого, опрацювання для чоловічого хору без супроводу, 1921 р..

      77. Стадник Олександр – для    мішаного  хору  а cappella      (варіант – із супроводом оркестру народних інструментів), 1993 р..

      78. Старицький Михайло – «Заповіт», фільми: «Тарас Шевченко. «Заповіт», (1992 – 1997 рр.); «Поет і княжна» (1999 р.).

   79. Стельмащук Степан – мелодія Г.Гладкого, аранжування для мішаного хору без супроводу, 1956 р..

    80. Степовий Яків – мелодія Г.Гладкого, для мішаного хору а cappella (1926 р.) та для чоловічого хору у супроводі фортепіано (1921 р.); «Рондо» для фортепіано на основі української народної пісні «Заповіт».

     81. Стефанишин Мирослав – для двоголосого народного хору або фольклорного гурту (2011 р.).   

    82. Стеценко Кирило – мелодія Г.Гладкого, аранжування   для   мішаного  хору   із супроводом фортепіано (1911 р.); варіанти – для мішаного хору без супроводу (1921 р.), для дитячого хору без інструментального супроводу (1828 р.), для баритона соло з фортепіано (1909 р.);

     83. Триліс Василь – мелодія Г. Гладкого,  аранжування   для    чоловічого триголосся (2015 р.).

       84. Федорів Мирон (Михайло) – для мішаного хору а cappella.

       85. Хаврусь Сергій – опрацювання української народної пісні для дитячого хору.

       86. Хоткевич Гнат – для чоловічого хору у супроводі бандурного оркестру.

    87. Шамо Ігор – цикл «Шість новел для фортепіано», 5 і 6 за мотивами «Заповіту» («Кайдани порвіте…», «Серед степу широкого…») (1960 р.).

    88. Шевченко Василь – мелодія Г. Гладкого, аранжування для ансамблю бандуристів; варіанти – для оркестру народних інструментів, для голосу в супроводі бандури.

    89. Шпак Микола – «Шевченкіана в музиці: програмні музичні твори за текстами поем і поезій Т. Шевченка для баяна» (зокрема «Заповіт»).

   90. Штогаренко Андрій – мелодію «Заповіту» покладено в основу симфонічної поеми «Душа поета» (1960 р.).

     91. Шуровська-Россіневич Платоніда – аранжування для мішаного хору.

   92. Юцевич Євген – мелодія Г.Гладкого, інструментування для духового оркестру (муз. редакція Б. Лятошинського).

     93. Ященко Леопольд – опрацювання для мішаного хору мелодії Г.Гладкого;

     94. Маринич Володимир - мелодія з фільму "Заповіт", аранжування для баритона соло та капели бануристів.

Автор підбірки: автор-упорядник видання «Музична шевченкіана українських композиторів», хоровий диригент, співак, педагог, Лауреат 10-го Міжнародного конкурсу хорової музики Мирослав Гулковський.

Всеукраїнський благодійний культурно-науковий фонд Т.Г.Шевченка
Шевченківський національний заповідник 
МІЖНАРОДНИЙ МУЗИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ "ЗАПОВІТ"  

Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати